گرمای نفس های تو...
گرمای نفس های تو...

گرمای نفس های تو...
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 12135
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->



 
خسته ام

 
خسته ام از جنس قلابی ِ آدم ها!

هـی فلانی!


راهت را بگیــرو برو ...

حوالی دل من....

* توقف ممنوع است*

من؟!

چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست

این من !

من فقط برای خودم هستم ...خوده خودم !؟مال خودم!؟

صبورم و عجول!!سنگین ...سرگردان ...مغرور

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگی زیاد!!!

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب

که به صد عشق و هوس می ارزد

و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی

نه سیرت آدمی

هیچ ندارم

راهت را بگیر وبرو

«حوالی ما توقف ممنوع است!»



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت12:30---8 شهريور 1391
مرسی شما هم لینک شدید مینا خانوم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, توسط مینا